Jak nakupovat

Jak nakupovat na eshopu?

 

JAK TO FUNGUJE? JEDNODUŠE!

Objednejte si svou obuv na našem eshopu. V systému najdete spoustu možností filtrování (značka, velikost, určení, atd), které vám výběr obuvi usnadní. Pokud si nebudete vědět rady, napište nám mail. Jakmile objednávku dokončíte a potvrdíte, přijde Vám na uvedenou adresu mail o přijetí objednávky. To znamená, že náš systém objednávku zaregistroval a uložil do systému. Pokud mail nepřijde, je možné, že jste uvedli chybnou mailovou adresu nebo že potvrzení spadlo do spamu.

 

Vaši objednávku následně zpracujeme, jak nejdříve to bude možné. Objednávky na dobírku zabalíme a pošleme obratem, Vám přijde na mail potvrzení o odeslání objednávky. V případě, že jste zvolili platbu předem na účet nebo osobní odběr, vyčkejte na mail o rezervaci objednávky. Od chvíle, kdy Vám potvrdíme rezervaci, je zboží pro Vás připraveno k vyzvednutí a pokud jste zvolili platbu předem na účet, současně s rezervací jsou Vám doručeny podklady pro platbu a délka rezervační lhůty, kterou prosím dodržte.

Rezervovat pro osobní odběr si můžete nezávazně více druhů i velikostí obuvi a odnést si z prodejny pouze ty boty, které se Vám budou líbit, nebo žádné a nebo třeba úplně nějaké jiné.

Pokud je zboží k dispozici přímo na prodejně, můžete si ho ve většině případů osobně vyzvednout ještě tentýž den! Pokud je v externím skladu, doručíme Vám jej na prodejnu do 5 pracovních dnů. Rezervace na prodejně je maximálně 72 hodin.

Zboží objednané na dobírku odesíláme bezodkladně a to způsobem, který si zvolíte - Zásilkovna nebo doručení na adresu.

Zboží, které chcete uhradit předem na účet, odesíláme bezodkladně ihned při připsání částky na účet a to dopravcem Zásilkovna nebo doručení na adresu.

Nevyhovující produkt pak můžete do 14 dnů vrátit buď osobně, nebo poštou na adresu obchodu.